Nieuws item

Verslag supportersavond Veurne

Voor de laatste supportersavond van het seizoen reden we naar de Westhoek, naar het ‘verre’ Veurne.

We werden eerst verwacht in Avekapelle, een deelgemeente van Veurne met slechts 323 inwoners.

En jawel, naast de kerk en de plaatselijke huizen is er ook een restaurant, ‘De Reygaerd’, vroeger het plaatselijk schooltje.

In deze mooie en gezellige zaak genoten we van de lekkere aperitief (aangeboden door de federatie).

Tijdens de apero kwamen eerst de NXT spelers binnen, de broertjes De Smet, Lenn & Liam.

Van de A kern was Simon Mignolet, Michal Skoras en Victor Barbera aanwezig.

Nadien kwamen ook de YLA speelsters binnen, de meter Jody Vangheluwe en Isabelle Iliano.

Ook de teammanagers Leo en Michael waren natuurlijk van de partij.

Vooraleer we aan tafel gingen had voorzitter Pascal van Blauw Zwart Veurne nog een speech in petto.

Zo weten de aanwezigen hoe het een beetje gaat in een supportersclub in de Westhoek.

Na de lekkere maaltijd in deze gezellige zaak reden we naar de sporthal van Veurne.

De supportersclub met stamnummer 2 bestaat 30 jaar.

We werden daar opgewacht door de beertjes en de Clubshop marktwagen.

Binnen werden de spelers naar de zijkant van de cafetaria gebracht waar ze door Leo binnen geroepen werden in de

bomvolle zaal.

De spelers deelden veel handtekeningen uit op de handtekeningkaarten en er werden zeer veel foto's genomen.

Ook de burgemeester van Veurne was aanwezig en had tijd voor een gezellige babbel.

De zeer vele supporters kregen ook het nieuwe armbandje en de vlaggetjes van de federatie.

We danken het bestuur van Blauw Zwart Veurne voor de organisatie van deze schitterende supportersavond.

We danken ook de aanwezige erkende supportersclubs : Brugge The Locals, Namur, Aalter, Zedelgem, Poperinge, Diksmuide, Lichtervelde, Staden, Waregem, Herzele, St. Niklaas.

Tot volgend seizoen!

gallery
logo catering verkindere logo jupiler logo salons den otter logo pepsi